Všeobecné obchodní podmínky

SmyCare Dental Clinic s.r.o.
(sídlo kliniky: Antala Staška 1670/80, IČ: 117 528 91

Článek I – Úvodní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem zdravotnických služeb (dále jen "klinika") a pacienty (dále jen "klient").

  2. Poskytované služby jsou v souladu se zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, a dalšími příslušnými právními předpisy.

  3. Uzavřením smlouvy o poskytnutí zdravotních služeb klient potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s jejich obsahem.

Článek II – Poskytované služby

  1. Klinika poskytuje stomatologické služby včetně preventivní, diagnostické a léčebné péče, estetické stomatologie, implantologie a dalších zákroků dle aktuální nabídky kliniky.

  2. Všechny služby jsou poskytovány kvalifikovaným personálem na základě aktuálních odborných poznatků a v souladu s platnými právními předpisy.

  3. Klinika si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby v případech stanovených zákonem (např. pokud by poskytnutí služby bylo v rozporu s etickými zásadami nebo by ohrozilo zdraví klienta či zdravotnického personálu).

Článek III – Objednávka a termíny

  1. Klient se může objednat k ošetření osobně, telefonicky, prostřednictvím e-mailu info@smycare.cz

  2. Potvrzení termínu ošetření je závazné. V případě zrušení nebo změny termínu je klient povinen informovat kliniku nejpozději 24 hodin před plánovaným termínem.

  3. Pokud klient zruší termín později nebo se na ošetření bez omluvy nedostaví, může mu být účtován storno poplatek ve výši násobku rezervovaného času x částka minutové kalkulace zdravotnického zařízení.

Článek IV – Platební podmínky

  1. Cena za poskytované služby je stanovena v souladu s ceníkem kliniky, který se řídí minutovou kalkulací. Kompletní ceník je veřejně dostupný na recepci kliniky a v ordinaci lékaře a dentální hygienistky.

  2. Klient je povinen uhradit cenu za poskytnuté služby ihned po jejich provedení, pokud není dohodnuto jinak.

  3. Platba může být provedena v hotovosti, platební kartou, nebo jinými způsoby dle aktuální nabídky kliniky.

  4. Klinika má právo požadovat zálohovou platbu sloužící jako depozit na služby které jsou časově nebo finančně náročné.

Článek V – Práva a povinnosti klienta

  1. Klient má právo:

    • Na profesionální a kvalitní zdravotní péči.

    • Na informace o svém zdravotním stavu a navrhovaných postupech léčby.

    • Vyžádat si druhý odborný názor.

  2. Klient je povinen:

    • Poskytnout klinice pravdivé informace o svém zdravotním stavu, alergiích, užívaných lécích a dalších relevantních skutečnostech.

    • Dodržovat pokyny zdravotnického personálu během léčby i po ní.

    • Dodržovat domluvené termíny a informovat kliniku včas o případné změně nebo zrušení termínu.

Článek VI – Reklamace služeb

  1. V případě, že klient není spokojen s poskytnutou službou, má právo podat reklamaci.

  2. Reklamace se podává písemně na recepci kliniky nebo elektronicky na e-mail info@smycare.cz.

  3. Klinika posoudí reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení a informuje klienta o výsledku.

Článek VII – Ochrana osobních údajů

  1. Klinika zpracovává osobní údaje klientů v souladu s nařízením GDPR a dalšími příslušnými právními předpisy.

  2. Účelem zpracování osobních údajů je poskytování zdravotní péče, vedení zdravotnické dokumentace a plnění zákonných povinností.

  3. Více informací o zpracování osobních údajů je uvedeno v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, který je dostupný na recepci kliniky a na webových stránkách.

Článek VIII – Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování zdravotních služeb mezi klinikou a klientem.

  2. Klinika si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Aktuální verze je vždy dostupná na recepci kliniky a na webových stránkách.

  3. Tyto VOP vstupují v platnost dne 2.1.2025